Lycée Ermesinde

Lycée public autonome à plein temps

Stäerkte viru Schwächten

Lycée Ermesinde

Lycée public autonome à plein temps

Stäerkte viru Schwächten

Témoignages

“LEM ist ein Ganz-Tags-Lycée, welches sich stark von anderen Lycées unterscheidet, da das LEM im Vergleich zu anderen Schulen ein extrem buntes und wechselhaftes Schulsystem hat, in dem ein Großteil der Schulzeit für die Festigung der Schüler und ihrer Interessen reserviert ist”. (Viljami, 13 Jahre

 

“Fir mech ass de LEM eng gutt Schoul, ech fannen dass eise System, dee ganz anescht ass wéi an den anere Schoulen, ganz interessant an och gutt ass. D’Schüler léiere selbstänneg ze sinn a selwer eens ze ginn. All Schüler ka seng Talenter a sengem Beräich weisen a benotzen”. (Sara, 15 Joer)

 

“Für mich bedeutet das LEM Teamwork, Respekt und Lust ein Ziel zu erreichen”. (José, 13 Jahre)

 

« Pour moi, le LEM signifie avoir l’opportunité de découvrir ses propres forces et faiblesses et de travailler dessus ».  (Isaline, 14 ans)

 

“Fir mech ass de LEM eng Schoul wou ech moies hikommen an owes net méi wëll heemgoen, well et mer sou gutt gefält”. (Malaury, 13 Jahre)

 

“To me, Ermesinde is a school where you can express your passion for something without fear, study the depths of a certain domain and get to know many others”. (Guinevine, 15 years)

 

“Für mich bedeutet das LEM sich mit seinen Stärken, Schwächen und Interessen auseinander zu setzen, um schon im jungen Alter herauszufinden was einem liegt und Spaß macht”.  (Bianca, 18 Jahre)

 

“De LEM ass fir mech eng Schoul, mee net nëmmen… Ech verbréngen normalerweis de gréissten Deel vu menger Zäit do an en ass dofir och eng Plaz wou ech mech sécher fillen”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“De LEM ass ee Lycée wou s de deng Stäerkten an deng Interesse fërdere kanns. Et huet ee méi Fräiheeten, awer och vill Verantwortungen”. (Meo, 12 Joer)

 

“LEM bedeutet für mich die Möglichkeit jeden Tag Erfahrungen fürs Leben zu sammeln”. (Célie, 16 Jahre)

 

“LEM bedeutet für mich die Möglichkeit zu haben seine Stärken und Schwächen herauszufinden und daran zu arbeiten”. (Julia, 14 Jahre)

 

“To me, LEM means being able to attain academic and life knowledge as well as having the ability to be creative in a supportive environment”. (Annie, 15 years)

 

“De LEM erlaabt de Kanner sech schonn op 7e op hir Interessen ze fokusséieren an dës auszebauen. Ausserdeem eliminéiert en de schlechte Prinzip vu Frontalcours a bréngt engem scho fréi autonoomt Schaffe bäi”.  (Pit, 16 Joer)

 

« Au Lem, on t’encourage à travailler sur tes forces. Le LEM t’apprend égelement des compétences essentielles pour la vie comme la planification et le travail autonome ». (Isaline, 14 ans)

 

“Éischtens fannen ech dass de LEM seng Schüler besser op d’Liewen no der Schoul virbereet, duerch lauter kleng Saachen, déi eis dozou bréngen iwwert eis Zukunft nozedenken a méi autonom ze ginn. Ech hunn och dat Gefill, dass an dëser Schoul d’Proffen an d’Spezialisten sech méi op d’Schüler perséinlech fokusséieren, wéi an anere Schoulen – notamment am Tutorat. Ech fanne perséinlech, dass d’Leit sech méi Zäit huele mat de Schüler”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“Im LEM wird gemeinsam mit dem Schüler auf seine Zukunft, auch nach dem Abschluss, hingearbeitet. Es wird sehr individuell auf jeden Schüler geachtet und versucht über die ganze Schulzeit hin, gut begleitet, die berufliche Karriere zu erarbeiten” (…) (Célie, 16 Jahre)

 

“Our school gives us the opportunity to find our truest self and explore various interests thanks to the many available activities which is rather uncommon to happen in other schools”. (Annie, 15 years)

 

“Fir mech ass et wann nom Wanter an nom Reen d’Sonn eraus kënnt an de Gaart bléit an all d’Schüler eraus léiere ginn an ee richtegt Campusliewen entsteet”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“Meine schönsten Erfahrungen sind die tollen Veranstaltungen. Jedes Jahr wird eine Vielzahl an großen und aufwendigen Veranstaltungen organisiert”. (Bianca, 18 Jahre)

 

“Ich finde die kollegiale Atmosphäre im LEM macht die alltäglichsten Dinge zu wunderbaren Erlebnissen. Sowohl in den Pausen als auch in den Entreprisen und im Unterricht gibt es immer was zu lachen und zu erleben. Ich könnte mich also gar nicht auf eine schöne Erfahrung festlegen”. (Célie, 16 Jahre)

 

“My most memorable moment in our school must’ve been the day of our first Lemon Air Festival, where I had much fun with many friends and felt the most comfortable”. (Annie, 15 years)

 

“De LEM huet mir gehollef méi selbststänneg ze schaffen a mech ze trauen virun deenen anere Schüler e Projet ze presentéieren”. (Camille, 13 Joer)

“De LEM huet mir gehollef méi onofhängeg an organiséiert ze schaffen”. (Iris, 13 Joer)

 

“Wie gesagt, ich habe im LEM viel mehr Freiheit. In meiner alten Schule war alles relativ linear gestaltet, und man hatte kaum Zeit, persönliche Interessen in der Schule zu entwickeln. Dadurch konnte ich viele andere Sichtpunkte entdecken, die ich zuvor verworfen hatte”. (Viljami, 13 Jahre)

 

“De LEM huet mir gehollef, dass ech besser virun anere Leit schwätze kann an dass ech mei selbststänneg sinn”.  (Lena, 14 Joer)

 

“Am Ufank vu 7e, wéi ech déi éischte Kéier an der Assemblée geschwat hunn, hat ech mega Angscht an hu souguer geziddert. Elo hunn ech keng Schwiiregkeeten dat ze maachen”. (Sara, 15 Joer)

 

“Eise Lycée huet mer bäibruecht zesummenzeschaffen, wat ech fréier wierklech net gär gemaach hunn, mee mëttlerweil mécht et mer Spaass”. (Giulia, 14 Joer)

 

“Doduerch dass ech vill un den TRAPEe geschafft hunn, sinn ech vill besser an dem fräi an kreative Schreiwe ginn. An ech gi vill besser domadder eens virun der Klass ze schwätzen”. (Pit, 15 Joer)

 

“Säit ech am LEM sinn, sinn ech net méi esou schei. Ech traue mech méi haart ze schwätzen a sinn generell méi couragéiert ginn. An ech sinn och méi selbstbewosst ginn, zemools well ech am Theater sinn”. (Mia, 13 Joer)

 

« Le LEM m’a fait réaliser que j’étais désorganisé et que je devais travailler là-dessus. Une année plus tard, je n’ai plus ce problème car je suis mieux structurée ».  (Isaline, 14 ans)

 

“Virdrun hat ech Angscht meng Iddien virzeschloen, well ech Angscht hat di aner kéinten dat schlecht fannen. Lo hunn ech geléiert dass ee sech trauen muss seng Iddie virzeschloen an dass et net schlëmm ass, wann di aner net averstanen domadder sinn”. (Noémie, 13 Joer)

 

“Like most people, I didn’t know what I wanted to do later in life. Through experience and new discoveries, Ermesinde helped me find what we call “projet personnel”. (Guinevine, 15 years)

 

“Unser Schulsystem hat mich gelehrt selbständiger zu werden. Auf 7ième ist mir das noch schwergefallen, doch im nachfolgenden Jahr hat sich das alles geändert”. (Bianca, 18 Jahre)

 

“Meng gréissten Angscht wéi ech an de LEM komm sinn an ee Grond firwat ech an dëse Lycée komm sinn war d’autonoomt Léieren. Ech hat ëmmer Angscht dass wann ech an eng Schoul géing goen déi schonn um 14 Auer oder um 15 Auer fräi huet, dass ech mech dann doheem net zesummerappe kéint fir ze léieren. Eng Ganzdagsschoul mat Etuden, déi verhënneren dass ech ëmmer no der Schoul eleng sinn, ass fir mech ideal. A schliisslech huet de LEM mir mat ville Saache gehollef an et war eng vu menge beschten Entscheedungen dohinner ze goen”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“De LEM huet mech méi selbstbewosst gemaach”. (Sookie, 12 Joer)

 

“Ich denke der LEM hat mich vor allem bei der Gestaltung meiner beruflichen Zukunft unterstützt, mir eine Menge Angst genommen und mir geholfen meine Stärken und Interessen zu entdecken”.  (Célie, 16 Jahre)

 

“Diese Schule hat das Problem rauszufinden was ich wirklich will, gelöst. Ich weiß jetzt was ich will, was meine Träume und Ziele sind. Sie hat mir jedoch ebenfalls gezeigt was ich auf jeden Fall nicht machen möchte und ich denke dies ist ebenfalls gut zu wissen um irgendwann den richtigen Beruf auszuüben und glücklich zu sein”. (Julia, 14 Jahre)

 

“I never thought I would be able to speak in front of a big audience but this problem of mine vanished over the past years thanks to the many presentations which I held in class as well as those I held for our Chelsea Studios Events”. (Annie, 15 years)

 

“Einfach well et vill Fräiheet gëtt fir den eegene Stonneplang selwer kënnen ze gestalten an een doduerch och léiert selwer eens ze ginn”.  (Camille, 13 Joer)

 

“Ech géif engem anere Schüler de LEM virschloen, well de LEM eng Schoul ass, déi dech prett op deng Zukunft mécht an du léiers do Saachen déi s du net an enger anerer Schoul léiere kanns”. (Sara 15 Joer)

 

“LEM provides great support in orientation and will help you acquire various skills, whether they are academic or not. In Ermesinde, you benefit from the presence of many professionals in many different domains, which can help you understand the real side of work life”. (Guini, 15 years)

 

“Ech géif engem anere Schüler de LEM virschloen, well een duerch d’Entreprisen an den TRAPE d’Méiglechkeet huet, seng Interessen erauszefannen, wat engem dobäi hëlleft erauszefanne wat ee spéider eng Kéier wëll maachen”. (Ines, 14 Joer)

 

“De LEM gëtt engem d’Gefill net eleng am Schoulsystem ze sinn. En hëlleft engem fréi sech di richteg Froen ze stellen a begleet ee wärend senger Schoulkarriär. Et ass ëmmer een do fir engem seng Froen ze beäntwerten, et fillt een sech ni verluer”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“Ich denke der LEM bereitet einen einfach perfekt auf die Zukunft vor. Er bietet besonders jungen Schülern Platz sich selbst zu finden und seine Leidenschaften zu entdecken und lehrt dabei Verantwortung und Selbstdisziplin. Es wird zu Gunsten der Schüler und nicht gegen die Schüler gearbeitet und man hat das Gefühl gut aufgehoben zu sein und unterstützt zu werden”.  (Célie, 16 Jahre)

 

“Ich würde anderen Schülern das Ermesinde vorschlagen, um ihnen zu zeigen, dass Schule nicht nur lernen und Stress bedeuten muss, sondern man ebenfalls Spaß in der Schule haben kann, seine Träume verwirklichen, und unbezahlbare Erinnerungen sammeln kann”. (Julia, 14 Jahre)

 

“I would recommend LEM to anyone since I am convinced that no other school puts this much value on the unlocking of one’s full potential as well as the individuality of every single student which is the perfect environment to spend the following years”. (Annie, 15 years)